onsdag, november 29, 2006

Senaste tiden

Håller på att trappa ur gamla medicinen och har precis börjat sätta in ny, mår inget vidare just nu skulle kunna sova dygnet runt om det var möjligt hoppas det snart släpper.
I helgen åker Patrik och Saga till Vingåker och firar P´s pappas födelsedag men jag blir kvar hemma, vi är nämligen tvugna att åka tåg hem därifrån och det klarar inte jag i dagsläget så jag stannar hemma och pysslar istället. Anna och jag ska träffas och skriva lite inbjudningar också.
När det gäller pyssleriet så börjar julkorten bli klara om jag bara kan hitta min Rosa färg från panduro som Saga har lekt bort så jag kan göra dom sista detaljerna så är dom klara. Skönt nu har jag ett gäng kort som måste göras som inte har med jul att göra det ska bli roligt med omväxling från julmotiven.
Bilder på julkorten kommer i mitten av december när korten är skickade.

Här kommer lite andra foton istället, först tre bilder från när vi var hos Sagas kusin Alicia och hälsade på + att vi tittade på nya katten Tindra.
Saga bakar pepparkakor a´la Saga på ett foto och sen lite bilder på Anna och Andreas sötnos Lexi som jag passade förra veckan.








Inga kommentarer :