torsdag, november 15, 2007

Skapande lusten är stor

Idag har jag hunnit med mitt bidrag till Scraputmaningens utmaningsresa etapp 9 nu är det bara en vecka kvar om jag inte minns fel.
Har ingen vinstchans längre men det har varit roliga utmaningar och jag har fått två julklappar gjorda hittills ;).
Imorgon har jag möte med försäkringskassan är så nervös redan nu men hoppas det ska gå smärtfritt och när det är över kan jag pusta ut igen. Det är inget bra med förväntansångest när man har såna möten så jag sitter här och intalar mig själv att det kommer gå bra och att inget kommer hända.
Tror jag ska stämpla upp lite motiv har fått hem lite nya stämplar idag.

4 kommentarer :

Lisbet sa...

Nu – ska jag ta mig tid att titta in till Svensk scrapbookinga medlemmars bloggar. Det verkar vara lite segt med att göra ”insupa andrabloggares inspirerande och härliga alster”. Säg inget - egentligen hittar jag inte arbetslusten. Och en annan sak – jag inte bara digiscrappar utan mixtrar lite med papper också. Men säg inget…*s*…. Funderar på kort men har sett att det finns visst regler på vad man får använda om man ska sälja dem etc.

Till skillnad från min LO i min blogg så har vi nu snö, några grader kallt och världens vackraste soluppgång här.


AJ vill se lite stämplingsmotiv - kort kanske..

Jag... sa...

Huvudsaken är ju att man får skapa, om man sen vinner eller inte är ju bara en promillesdel i det hela :-)

Tycker du gör rätt i att stämpla upp lite! :-D

Trevlig helg!

Anonym sa...

Hoppas att ditt möte med fk gick bra idag.
Vad roligt att höra att du tycker jag har utvecklats med mitt skapande. :D
Vad stor Saga har blivit. Så söt som pirat på din fina lo.

Kram

Anonym sa...

Du är duktig som hänger på dessa utmaningar, jag tänker alltid göra det - men så glöms det bort. Bra jobbat! :-)