torsdag, juni 12, 2008

Var tar tiden vägen?

Nu har det gått en vecka sen sist, liten har hunnit varit sjuk igen förkyld denna gång men är bra igen. Helgen som var åkte vi till Nyköping och träffade dotterns kusiner dom lekte ihop i flera timmar lika glada som alltid åt att träffas ibland önskar jag vi bodde närmare varann. Söndagen tillbringades i stugan hos farmor, dit även min kusin kom som jag inte träffat på x antal år + hennes söte son som snart fyller ett myspys. Vi hade två härliga dagar i sommarvärme.

Sen blev ju liten sjuk ett par dagar så idag var första friska dagen och under eftermiddagen var vi på sommarfest på dagis, vi tog med oss Anna och Ben till dotterns förtjusning hon presenterade stolt sina kompisar för Ben gullungen. Lilla Ben börjar så smått gå om man håller honom i handen jag förstår inte var tiden tar vägen.

Scrappat har jag gjort och lite kan jag visa här

Först mitt bidrag till utmaning 1 i We Dare You tävlingen hos Jommas lilla krypin


Sen de bidrag jag gjorde till webbmaran hos Scrapaddicted



Inga kommentarer :