torsdag, augusti 07, 2008

Grattis min lilla älskling

Nu har du blivit 5 år gammal, för fem år sedan låg jag nersövd på Huddinge medans pappa tog hand om dig, matade dig tänk att tiden gått så fort jag kan inte förstå var alla dagar sedan den dagen tagit vägen.
Jag har gjort ett grattiskort till Saga efter Annehs utmaning att inspireras av en tröja, jag inspirerades av regnbågen och färgerna speciellt den rosa bakgrunden. Handgjord dekoration som inspirerats av tröjan är den lilla fågeln i ena hörnet som jag gjort av sönderklippta blingbokstäver och en svart tuschpenna:)

Bilden på Hello Kitty har jag tagit från denna målarbokssida

1 kommentar :

Anonym sa...

Visst är otroligt vad tiden går när barnen växer. Ibland känns det som man inte rigtigt hinner med.
Vilken härlig tolkning av utmaningen och bokstavspippin var ju väldans fiffig. TACK! Det ska jag memorera. Som sagt så lägger jag upp bidrag bara en gång i veckan denna gång. Det få bli på söndag.