söndag, september 28, 2008

Stukad fot

Ja helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig, meningen var att jag igår lördag skulle träffa en tjej angående att bli hundvakt åt hennes två hundar men jag ägnar fredagkvällen åt springtävling med dottern ute på gräsmattan (som visst var fuktig)iklädd min crocks som på det fuktiga gräset gjorde att jag halkade till och stukade foten ett tag trodde jag helt klart att jag brutit den men nej jag kan stödja på den och det gör inte fullt så ont idag som då. Tjejen med hundarna ska jag träffa en annandag men det är himlans trist.
Dottern tycker hon har världens tristaste föräldrar en genomförkyld och en som knappt kan gå. Nu är hon ev. på väg att bli förkyld själv så jag får väl kompensera det om hon blir sjuk ja annars också i veckan.

Inga kommentarer :