fredag, oktober 10, 2008

Morgonpigg

Klockan är inte halv sju än och jag är duschad och klädd otroligt men sant. Jag somnade med dottern i går så det har blivit en hel del sömn trots allt, snart ska familjen väckas och vi ska äta frukost sen ska jag ägna dagen åt lite pysslande har massa inspiration och en heldel påbörjat pyssel som ska färdigställas.
Sen ska det städas en del också, sovrum och badrum har nu fått en ordentlig höststädning och vardagsrummet är påbörjat så det ska fortsättas med det. Tänk vad mycket damm det samlas på gömda platser i ens hem.
Kan hända att det kommer lite skapat i en blogg nära dig senare under dagen.

1 kommentar :

Lilo sa...

Jag som var chockad att jag var uppe åtta i morse när det var lördag... Men så pigg som jag är nu lär jag väl få svårt att sova och kanske sover jag längre imorgon då. ;)