söndag, mars 22, 2009

Massor med bloggodis överallt

Okej nu kör jag en samling otroligt generösa blogg utlottningar.
Karin bor i Lund och har hittat en perfekt lokal för scrapp och pysselträffar i sin blogg har hon nu lagt upp vårens träffar kika in och titta om du är i området runt Lund.



Nästa underbara godis kommer från Phoenix Crafts titta bara på bilden så ser du...


Ok lyssna här 72 ja ni läste rätt 72 st copic pennor lottas ut i bloggen
Craftings on goings


Okej här är dagens sista Magnolias påskstämplar lottas ut i Pretty Pressings blog Jag är hemligt kär i kycklingarna så jag kan ju inte låta bli att ta chansen. Pågår till 2/4

3 kommentarer :

Alien Bling sa...

Är den sista länken fel? Jag får bara en förstoring av bilden.

Sofia sa...

Det stämmer bra, för mycket godis eller något. Nu har jag fixat länkningen så det fungerar.

Karin sa...

Tack för att du sprider ordet vidare! Lycka till i utlottningen :-)

/Karin