lördag, december 17, 2005

Veckan som gått

Den 12 fyllde jag år, 31 år nu är det ett faktum det stora 30 är passerat. Blev uppvaktad med sång och presenter på sängen av Patrik och mindre samarbetsvillig Saga som dom senaste dagarna blivit en pappagris av stora mått. Presenten en ny bärbar dator. Tisdag innebar Lucia firande både på jobbet och på Sagas dagis, på jobbet hann jag inte vara med på själva firandet men jag hann med att se alla söta barn i sina lussekläder. Iväg till Sagas dagis och firandet där försökte filma och fota men Saga ville att jag skulle sitta med där framme så videofilmen blev sisådär eftersom den fick fortgå på stativ och fotandet fick Patriks pappa stå för.
Saga tyckte det var lite konstigt att vi inte skulle gå hem utan skulle stanna och fika när vi kom, när vi sedan skulle gå hem så skulle hon leka i lekhallen och klättra i ribbstolen. Hemma bjöd vi Patriks föräldrar på mat och jag fick present (Photoshop elements 3 för digitalfotografen). När det sedan var dags för Saga att sova vid 20-tiden så somnade jag också. Resten av veckan flöt på som vanligt när det är jobb och dagis som gäller och man knappt hinner med vardagen.
Saga har fått hem dagis fotona och dom blev jättebra.
Nu är det helg igen och jag hoppas att jag ska hinna med lite scrapping under helgen, måste även till posten och hämta paket imorgon har två avier som jag inte vet säkert vad det är och en klädbeställning att hämta ut + att jag måste köpa frimärken så jag hinner få iväg julkorten innan jul.

Nu kommer lite Lucia foton på Saga.


1 kommentar :

Anonym sa...

Riktigt charmig tomtenissa :o)
Krama henne från mig!