onsdag, mars 08, 2006

Onsdag

Vår lilla fotograf


Ja onsdag idag veckorna bara springer iväg, Saga var sjuk hela förra veckan men har varit på dagis den här fast idag och imorgon får hon vara ledig, har tänkt vi ska påskpyssla lite, det vill jag inte missa även om hon kommer göra det på dagis.
Annars har Saga ägnat dagen åt bus, under tiden jag lagade lunch så hittade hon min låda med stämpeldynor och embosspulver när jag kom ut i rummet igen så hade två burkar ep hällts ut över halva golvet, alla som använt ep vet hur jobbigt det är att städa upp. Men inte nog med det tre stämpeldynor hade används ovanpå embosspulvret. Så det var en del fula ord som kom över mina läppar samtidigt som jag räknade på hur mycket pengar jag dammsög upp och slängde.
Igår var jag ute och fotade snöbilder, tänk det är snart mitten av mars och vi har inte haft barmark sen julas.



3 kommentarer :

AnnaG sa...

Fina bilder har med tänkt fita denna vinter och sen scrappa det men har liksom inte blivit av än... Trist med ditt EP sånt som händer när man har småbarn. Vill du veta nått kul så har jag hela min översta skrivbordslåda full med glitterpulver som Linns kompis hällde ut har inte orkat städa bort det *hihi*

AnnaG sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Hihi, det verkar som om din Saga och min Ylva är ungefär lika busiga :)//Emma