söndag, mars 19, 2006

Veckan som gått




Börjar med en bild på Sagas nya hårdekorationer, hon kan leka länge med påsklämmorna just nu öppna och stänga, sortera efter färg och sätta fast dom i kläderna är jätteskoj.
Den senaste veckan har varit som vilken vecka som helst Saga och Patrik försvinner till jobb och dagis på morgonen och kommer hem lagom till Bolibompa och middag på eftermiddag/kväll. I onsdags fick snuttan vara ledig och då fick hon prova på att scrappa för första gången, bild kommer senare, hon blev fast och har sedan dess gjort 2 st till.

I fredags var jag till läkaren och fick lite övningar som jag ska göra för att få bukt med panikångesten så imorgon ska övas både aktivt och avslappning.
Fredag kväll var Patrik på genrepet till melodifestival finalen och jag hade Anna över på besök och vi pratade bort några timmar.

Lördag var fullbokad, en kompis kom över för att fixa dator med Patrik och han hade med sig sina två barn som Saga lekte med, oj vad ljudnivån ökade här hemma när det var tre barn istället för ett. Mina föräldrar kom upp en stund innan dom skulle iväg på teater med Patriks föräldrar. Saga däckade sedan i samma stund som Bolibompa började och jag fick se melodifestivalen själv. Rätt låt vann hade Carola och Magnus Bäcklund som personliga favoriter.

Det finns ju nackdelar med att barn somnar för tidigt som att dom vaknar klockan tre på natten och tycker att det är morgon och dags att gå upp. Kan säga att jag precis somnat när hon vaknade så vår söndag blev lite lätt förstörd av dålig nattsömn.
Nu avslutar jag med lite bilder från förra helgen när Saga och jag gjorde snöänglar ute på gården.





1 kommentar :

Anonym sa...

Vilka fina snöänglar!!! Sewr fram emot att se bilderna scrappade så klart!! =OD