torsdag, september 14, 2006

Nytt försök att ladda upp bilder

Här kommer först layouten jag gjorde till Swe Scrapbooks premiärtävling, inga blommor skulle det vara och tror ni jag tänkte på vad det var för form på bradsen, nej det kom jag på senare dom var perfekta i färgen och det var det jag gick på.
Sen kommer lite layouter från cybercropen som Jane hade på Scrappiz i augusti, ett brölopps kort som jag gjorde till bröloppet jag inte kom iväg på. Layouten som heter Fotograf är gjort efter en annons utmaning från min mentor Jane.









4 kommentarer :

Anonym sa...

Härliga layouter!!!
Tack snälla för hälsningen i min blogg.
Hoppas att ni känner er bättre.
Kram

tanja sa...

Vilka fina LO's! Det är så snyggt med vit och svart bakgrund!

Anonym sa...

Vad snygga Layouter!
Vart har du hittat den fina stämpeln med bröllopskläder??

Kramiz

Anonym sa...

Tack för det snabba svaret!!
Guu så SÖT Saga e!! Krama henne från mig!
Allt bra?

Kramiz