söndag, mars 18, 2007

Jag har blivit Dattad

av Teres och visst svarar jag.

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag kan inte sova om jag inte har täcke över axlarna, samtidigt vill jag inte ha täcke på fötterna.

2. Mina fötter är inte gjorda för damskor, jag får alltid skoskav och ont i tårna spelar ingen roll vilken storlek jag väljer, därför använder jag 90% av tiden sandaler eller gympaskor.

3. Mer fötter, jag använder aldrig strumpor inomhus om jag slipper och endast utomhus när det är riktigt kallt.

4. Jag visste när jag började skolan vid 7 års ålder att jag ville jobba med barn på något sätt när jag blev stor.

5. Jag är en slarver när det gäller plock av saker här hemma. Men jag vill ha det dammsuget och rent i grunden.

6. Jag har ett långtidsminne som är helt otroligt, kommer ihåg detaljer av saker som hänt flera år tillbaka minns tex precis vad jag gjorde för 10 år sedan när jag och P smsade om vad vi kände för varandra och vad jag och han gjorde då. Saga är likadan och minns detaljer från förra året utan problem.

Jag dattar...dom jag kan komma på att jag inte sett dattade är
Ann
Veronica
TantEva

Inga kommentarer :