söndag, mars 25, 2007

Mår sisådär

I veckan fick jag äntligen träffa en ny läkare så nu har jag börjat med ny medicin och det funkar väl ok bortsätt från insättningsbiverkningar huvudvärk (migrän) och yrsel. Trodde inte jag skulle klara av att vara ensam hela dagen med Saga men det har gått bra och Saga har lekt makeup artist med sin stackars mamma som "offer"

Visst blev det snyggt:o)

Veckans pinsamhet minns ni det scrappade jag skickat in till svenska scraptidningen jag hade visst inte läst hela utmaningen innan jag började så det blev inte många rätt där men jag väntar ändå ett tag med att lägga upp det.

Hattifnatt och Zarischka har utmanat alla som känner för det i sin nya blogg Lyckotjut gå in där du med och börja tänka på det du är glad över.

Mina första fyra dagars glädjeämnen är
21/3
1. Har börjat med ny medicin idag (äntligen)
2. Har en sambo som alltid ställer upp
3. Fick stämplar jag beställt idag.
22/3
Idag är jag glad för
* Jag fick reda på att min bästa väns UL gick bra
* Blev klar med en LO som tagit tid
* Att Saga tycker om att gå till dagis igen.
23/3
* att migränen är på väg bort
* Sagas roliga funderingar
* det är fredag.
24/3
* Vi har haft en mysig filmdag
* Saga och jag har lekt makeup artister och fnissat som bara den ska lägga upp bilder senare
* Ännu en LO gjord

2 kommentarer :

Sanna F sa...

Vad hääärligt med så mycket att glädjas över!

Vad fint det blev med makeupen, man kanske kan få boka in en tid ; )

KarinSN sa...

Underbart!