onsdag, april 18, 2007

Jag har inte slutat lista glädje ämnen men...

Skriver oftast ner dom i min bok + på forum just nu, största glädjeämnet just nu är att vi är fria från magsjukan som det bara var Saga som åkte på och jag har nu varit rökfri i en vecka och jag har faktiskt inte haft några större problem ännu iaf. Det har gått över förväntan helt klart.
Helgen som varit tillbringade vi på balkongen i solen, Saga tycker det är så härligt att kunna leka där ute igen...där får man ju leka med vatten hur mycket man vill iaf om det är tillräckligt varmt ute som det var i helgen.
Tyvärr innebär varmare väder att stumpans eksem direkt blir värre och vi måste använda "svidsalvan" (=cortisonsalvan) igen, under vintern har vi klarat oss med mjukgörande men vi får verkligen hoppas att salvorna vi fick utskrivna i höstas räddar sommaren för oss alla för förra året såg hon inte rolig ut under sommaren med massor av eksem i ansiket och på halsen utöver knä- och armveck.
Håller på och rensar lite i scraphörnan man kan ju inte spara på allt jag har ingenstans att ha allt jag inte använder så lite då och då under en period kommer jag skjutsa in lite prylar på tradera. Samtidigt som jag rensar ut så är det tänkt att jag ska lyckas städa så man ser skrivbordet igen så jag kan pyssla där istället för i soffan alt. på golvet.
Håller på med lite beställningskort som jag nog blir klar med under dagen imorgon.

1 kommentar :

Anonym sa...

Usch för magsjuka, krya på er! Ha de bra i vårsolen hälsningar från norr vivi o pojkarna