måndag, juni 04, 2007

Äntligen är det tyst

Saga bus har varit ledig idag och ev. håller hon på att bli sjuk för oj oj oj vilken dag vi haft det har inte varit många minuter utan gnäll, gråt och tandagnissel. Allt jag säger och gör är fel, kläderna hon har på sig är fel, och akta vad dumma alla är mot henne.
Jag hoppas helt klart att hon blir sjuk (näsan rinner lite och hon känns lite halv varm men å andra sidan blir man ju svettig av att vara arg och skrika) för jag orkar inte om hon ska va sån här jämnt.
Jag vet att vi är bortskämda med ett väldigt snällt barn som visst är envis men inte speciellt svår att ha och göra med utom vid såna här dagar.
Nu sover hon sen ett par timmar och förhoppningsvis vaknar hon lite senare än fyra imorgon.

1 kommentar :

Anonym sa...

Har tittat runt på din blogg på allt fint du har gjort!
Gillar speciellt dom korten du gjort med björken och flickan i gungan. Det får jag nog härma dig med!! OK??