söndag, juni 03, 2007

Ordningen återställd

Ja nu är liten hemma igen hon bestämde sig för att komma hem redan i onsdags så morfar och mormor fick glatt köra tio mil enkel resa samma dag som dom åkt hem från Vimmerby.
Sagas behållning av ALV är väl kanske inte så stor än även om hon pratar om det så är det stugan dom bodde i när dom var där som var roligast + att få leka med kusin Alicia i flera dagar. Hon har faktiskt sagt att hon saknar Alicia men hon vill inte åka iväg igen för hon vill vara hemma med mamma och pappa.

I helgen har vädret varit underbart så balkongen är välanvänd, idag var jag ensam hemma ett par timmar och utnyttjade tiden till att ligga på balkongen men en god bok, härligt. Jag tycker om temperaturen som är nu när det ligger på max 20 grader annars svettas jag ihjäl. Jag vet jag är underlig som inte älskar värme. Det var annat förr innan jag började med mediciner som man svettas av då led jag inte alls av värme.

Inga kommentarer :