fredag, augusti 24, 2007

Planeringsdag på dagis

så Saga och jag har roat oss här hemma idag, vad hittar man då på med en fyraåring med mystiskt blå svullen fotled (hon vet inte vad hon gjort och det gör ont ibland) först en förmiddag på balkongen där fröken bus ska öppna all min roliga post, tidning, pärlor. plastfickor och min vinst från Lisa massor med underbara band. Tusen Tack.
Efter lunch snor barnet mammas dator och spelar Dora och djuräventyret tills hon blir så arg på datorn att hon inte längre får sitta vid den.
Sen målar man i 1½ timme innan det är dags att äta middag och nu väntar hon på att klockan ska bli sju så Leroy och Stich börjar på Disney Channel eftersom P ska ut på stan ikväll så längtar jag också dit kanske kan jag få lite pysslat under filmen.

Avslutar med lite bilder från häromdagen på väg hem från dagis

Titta blomman är lika lång som jag


Vi leker lite vid fontänen


Konstigt blöt man blir av att titta på fontäner;)


Sen ett besök i en närbelägen lekplats

Inga kommentarer :