söndag, oktober 07, 2007

Cybercrop igen

Det har jag ägnat stor del av helgen åt iaf, igår var mina föräldrar hit en sväng och hälsade på alltid lika trevligt. Inte lika trevligt var att Saga sedan däckade vid 17-18 tiden med feber igen, idag har hon dock varit feberfri så om det håller i sig kan hon gå till dagis imorgon.
Här kommer mina bidrag till cybercropen på svensk scrapbooking







Saga fick göra ett kort också tyvärr kan jag inte läsa eller något så jag lät henne stämpla på julkortet när det skulle vara ritat alt. målat så det blir utom tävlan men hon var glad medan hon höll på iaf.

1 kommentar :

Sanna F sa...

Ja det är kul med Cyber crop tycker jag! Man kan vara ´med när man hinner lixom! Och du hann ju göra massor med fina saker till den!!! Superbra jobbat!

KRAM och tack för dina gulliga ord hos mig : ) Det värmer verkligen!