onsdag, januari 30, 2008

Inget nytt på pysselfronten

Alla idéer finns i huvudet men det har inte funnits möjlighet till något direkt pysslande iaf inte på vuxen nivå, har gjort gubbar i papper med dottern och byggt med lego. Hon har varit hemma i två dagar det har varit lite problem med två andra barn på dagis fick vi ur henne i morse så nu har vi pratat med fröknarna och henne och imorgon är tanken att hon ska gå. Ibland är det jobbigt att hon inte vill säga ifrån hon vågar inte riktigt be fröknarna om hjälp utan går undan och låtsas som ingenting, men nu vet fröknarna att hon upplever det som ett problem så nu hoppas jag dom har lite koll på det hela.
Så imorgon när fröken går till dagis ska jag försöka scrappa lite har en del grejer som jag vill göra så jag hoppas inspirationen flödar.

1 kommentar :

Lisbet sa...

Schhh…har smitit från jobbet en stund. Håller på att sätta ihop en föreläsning men blev totalt jättemegaless. Så nu har jag fixat mig en stor kopp kaffe – smygit in på allt om scrap och tar mig en blogrunda. Jag har bestämt ett visst klockslag då jag måste fortsätta. Annars så fortsätter jag nog till ikväll. Har verkligen tittat och drägglat i din blog nu. Snyggt…så snyggt.. Ha en skön dag.