tisdag, januari 15, 2008

Kort uppdatering

Jag har scrappat fyra layouter ligger och väntar på skanning sen kommer dom upp här, den senaste tiden har jag scrappat bidrag till skaparlustens tävling om DT-plats (för er som inte har en aning om vad DT är så är det design team = man hjälper till att marknadsföra och inspirera olika shoppars kunder) sista ansökningsdag är idag så nu kan jag göra annat och massor med idéer finns i skallen det är cybercrop vecka på allt om scrap så dit kommer jag göra några bidrag.
På hemfronten är det senaste att vi har möblat i över en veckas tid, Sagas alla saker har nu flyttat in i sovrummet och vardagsrummet är inte längre lekstuga. Sovrummet heter numer Sagas rum även om Patrik och jag fortsätter sova där inne vi vill inte lämna sängen för bäddsoffa innan det är ett måste. Bor man i en tvåa får man pussla med utrymmet men just nu känns det bra så här. Vi får väl se när möblings nerven i mig vaknar till liv igen.

Inga kommentarer :