fredag, maj 16, 2008

Ändring i träningen

Efter att ha cyklat i fyra månader och nu cyklar jag 1-1½ timme åt gången så har jag beslutat att lägga in lite annan träning i schemat idag blev det 30 min pilates och sen hoppas jag dottern låter mig cykla 30 minuter senare idag.

Dottern är hemma och leker idag vi tyckte att hon kunde få en ledig dag och då passade det bra idag så här har vi lekt med Barbie och mitt lilla pysselprojekt från igår (en säng till barbie dockorna ska visa bild senare)nu tittar vi lite på playhouse disney och sen ska vi pyssla lite är planen, har gjort trolldeg till fröken som hon ska få jobba med och sen torka i ugnen.

Har faktiskt en LO jag kan visa upp också, gjorde den till Janes utmaning tidigare i veckan, utmaningen var att använda tyg, trä och metall på ett alster.

Inga kommentarer :