onsdag, maj 28, 2008

Nu är dottern på väg till Liseberg

jag hoppas hon får roligt och inte tycker allt är läskigt kommer sitta klistrad vid telefonen ikväll. Igår var dom iväg till Universeum och efter det hade dom grillat korv dottern var alldeles fnissig över hur kul hon hade det är så skönt att hon trivs och har rolig tänk om hon hade gråtit när hon ringde då hade antagligen jag också börjat gråta.
Själv ligger jag mest i solen just nu cyklar på motionscykeln på förmiddagen och på eftermiddagen när solen kommit runt huset tar jag min bok och lägger mig på balkongen. Så skönt! Om bara någon månad blir balkongen nästan för varm att vara på under tiden solen ligger på så jag passar på att njuta nu.

Vi passar på att prova lite nya recept på mat också så vi kan avgöra om Saga skulle gilla det eller inte + inte råkar ut för katastrof rätter som ingen av oss gillar det blev en sån när vi försökte hitta nya maträtter sist denna gång kommer recepten från Helenas hemsida en toppen sida för matälskare.

Inga kommentarer :