måndag, juli 07, 2008

Idag regnar det

ja regnet det öser ner och jag sitter här med datorn medans dottern tittar på film idag är det Nasses stora film som är igång, borde ta itu med att välja vad jag ska släpa med på semestern i pysselväg klarar mig inte helt utan pyssel samtidigt som det ju trots allt tar en hel del plats i packningen. Blir nog uppstämplat och PM-pennorna iaf. Sen är frågan ska datorn med eller inte känns fånigt att vi på fem personer (vi tre och svåger med dotter) ska ha med oss vad jag gissar det skulle bli 4 datorer kan nog klara mig Patriks dator tror jag. Får väl roa mig med annat än surfning.
Vi har handlat färdigt allt vi behöver från apoteket iaf, salvor till dottern (gråbon börjar snart blomma), mina mediciner och solskydd till oss alla.

Ibland önskar jag att jag kunde ta packning lika lätt som Patrik men jag är en planerare som skriver listor och planerar veckor i förväg. Det är väl på gott och ont både att vara planerare och icke. Vi kompleterar varandra iaf så vi får med det viktigaste.

Ett riktigt svammel inlägg blev det här hoppas någon orkat läsa.

Inga kommentarer :