torsdag, januari 01, 2009

2008 var året

jag trevande började digiscrappa som kompliment till vanligt scrappande perfekt när man inte har möjlighet att ta med scrapsakerna. Jag scrappade mer än något år tidigare och lekte både med pärlor och stickor under första delen av året. När vi närmade oss vintern så lekte jag med symaskinen och sydde lite dockkläder. Det har varit ett givande pyssel år och jag hoppas att jag under 2009 ska få ägna mig lika mycket åt pyssel både av papper och tyg.
Drömmen är att lyckas sy något i klädväg till mig eller liten att hinna scrappa stora delar av året som varit och året som kommer.
Nu kommer jag ladda upp mina favorit LOs och kort från 2008 en liten tio i topp lista dom får egna inlägg så det blir mer överskådligt.

Gott nytt pysselår till alla pysselglada.

Inga kommentarer :