tisdag, januari 06, 2009

Dagens sjukdomsstatus

Humör: Snorigt, febrigt och trött
Gjort: Sorterat undan tvätt
Planer: Städa bort julen om orken finns
Ser på: Skärmen till datorn
Lyssnar på: Dottern som leker doktor med nallarna
Läser: Den inre kretsen
Äter: Inget just nu
Dricker: Har precis druckigt en treo citrus
Bästa: Dotterns glädje över gårdagens utflykt till Vasamuseet tillsammans med P
Sämsta: Förskylningen blir aldrig bättre och nu har jag fått feber också...
Barn: Sista lediga dagen innan dagis
Väder: c:a -3 grader frost men ingen snö att tala om(känns som jag upprepar mig)
Pyssel: Orkar inte mycket just nu men minsting kusinen fyller snart år både min och dotterns så lite kort borde jag fixa, dotterns fröken på förskolan börjar plugga också så ett tack för den här tiden kort till henne borde fixas också.
Måste: Städas måste det fortfarande göras
Dilemma: Hur ska vi göra till helgen ska vi boka om eller blir jag frisk? Sambon vill inte boka om och inte jag heller men jag vill inte åka bort och äta trerätters middag och mysa samtidigt som jag är sjuk vi får väl se hur det blir.

1 kommentar :

Elina sa...

Krya på dig! Hoppas du blir frisk till er planerade barnfria helg.