söndag, februari 22, 2009

Inne i värmen

Nu är jag inne i värmen igen efter att ha varit ute och lekt i snön i någon/några timmar med dottern. Sambon ligger däckad i feber och förkylning så han fick ligga kvar i sängen.
Vi har gjort snöänglar, åkt stjärtlapp, dottern har provat mina gamla miniskidor sen byggde vi lite snöskulpturer också innan vi frös om både kropp och fingrar. Vi ville göra snölyktor också men förhoppningsvis ligger snön kvar en dag eller två så vi hinner det en annandag.
Nu sitter vi och mysfikar med hembakta semlor (titta in i skrotboken och baka efter Bis mumsiga semlerecept.) och varm choklad.

1 kommentar :

Articsisters sa...

Hej!
Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.

Lisbet