måndag, juli 20, 2009

En månad kvar

Igår var det exakt en månad kvar till lilla S börjar förskoleklassen och fritids, sommaren springer iväg och vi hinner knappt med. Halva sommarlovet har gått och vi har inte gått varandra på nerverna än ;o). Att ha en surande snart sexåring hemma hela tiden tar på krafterna men vi har det roligt mellan trots utbrotten.
Senaste veckan ja sen i onsdags iaf har jag legat mer eller mindre hela tiden med extrem ägglossningsvärk i mage och rygg nu är det påväg bort för denna gång men jag hoppas verkligen att det inte ska vara så här en vecka i månaden framöver för vem står ut och hur går det den dagen man ska börja jobba igen, inte kan man väl vara hemma en vecka i månaden för man har så ont i magen/ryggen att man blir kräkfärdig av att stå upp mer än någon minut. Någon som har några tips på vad man kan göra som lindring (vetekudde, alvedon och treo är ordentligt använt) så mottages de gärna.
Som ni förstår blir det inte mycket pysslat när man ligger i soffan med värk hela dagarna men igår började äntligen montera LOsarna till Ananas som ska göras till swappen scrappa min bild inne på pyssel.net.
Under veckan ska jag hinna med tre grattiskort eller fyra och hinna börja på inbjudningskort till barnkalas.

1 kommentar :

Alle sa...

Ha värk är inte så kul!
Börja med P-spruta är mitt tipps...eller Citodon...det hjälpte mig.
Ha det så bra ...kram