torsdag, september 17, 2009

Fotobok

Hos Fujifilm kan man skapa sig en fotobok, det finns många olika sätt att använda en fotobok det vanligaste är nog ändå ett sätt att få några av alla de foton man tar med digitalkamera från datorn, man kan göra böckerna efter årtal då fotona är tagna, med semesterbilder, bröllopsbilder, möhippa/svensexa, jubileumsalbum till högtidsdagar. Ja idéerna är lika många som fotona du tagit.
Själv har jag funderingar på att göra en bok med digitala layouter, när man scrappar i papper så har men ju layouterna i album men dom digitala layouterna blir oftast liggande i en mapp på datorn inte alltid så skoj. Jag digitalscrappar för att kunna scrappa när lusten faller på inte bara när jag har mina scrapsaker att tillgå, datorn är ju lätt att ta med på resor och liknande. Att göra en fotobok med de layouter jag gjort skulle vara ett sätt för mig att få ett album till dom layouterna. En fotobok blir ett minne för livet oavsätt vilka foton du väljer att använda dig av så varför inte prova.

1 kommentar :

Vesnas vardag sa...

Har funderat på att köpa såna jag med.
Men inte blivit av.
Kan spana in din sen. ;D