lördag, januari 03, 2015

Årssammanfattning läsning 2014

Antal böcker lästa/lyssnade på under 2014: 64 stycken

Varav ljudböcker: 15 stycken

Favoritbok under 2014: Det står mellan Mörka platser och Små solfåglar långt borta två helt olika böcker men som på sina egna sett har gett mig en läsupplevese utöver det vanliga.

Mål för 2015: Målet brukar vara att ligga på runt en bok i veckan och för att inte stressa bort läslusten så låter jag det bli årets mål även denna gång. Att använda mig av födelsedagspresenten (en Kobo glo) när jag reser både till och från jobbet och på semestrar för att slippa boksläpandet men även fortsätta låna "riktiga" böcker på biblioteket och då och då även köpa böcker. Ljudböcker kommer jag fortsätta lyssna på när jag ska somna. Minst en för mig ny Nobelpristagare ska jag läsa under året och sen ska jag leta upp några roliga utmaningar att vara med på ;)

En bok jag kommer läsa under 2015 som jag vet redan nu: Lejontämjaren av Camilla Läckberg




Inga kommentarer :