måndag, januari 01, 2007

5 önskningar för 2007

Jag blev utmanad av Hattifnatten att lista fem saker som jag vill ska hända nästa år.

Efter en del tänkande ok vissa saker är självklara men andra svårare att se som en realitet så har jag kommit fram till följande

* Att jag ska få ordning på medicinering och att jag ska få må bra igen
* När punkt ett slagit in hoppas jag bli en roligare mamma och sambo eftersom jag då slipper ångesten.
* Att jag ska komma igång med pysslandet igen det har legat lite på is under december
* Att jag ska börja komma på rätt väg med vikten (även där spelar punkt ett stor roll)
* Att familjen ska få må bra och att vi får ett minnesvärt 2007

Som ni ser så hänger mycket på punkt ett men det är ju där mitt största problem ligger i den f**benade panikångesten.

Alla som känner sig manade får svara på utmaningen.

Inga kommentarer :