fredag, februari 16, 2007

Dagens funderingar

Dagarna går snabbt den här veckan, men med migrän igår så var jag seg hela dagen idag fattar inte varför jag ska vara trött i kroppen ett till två dygn efter migrän. Jag hoppas iaf att det går över till imorgon.
Idag var det en bra postdag jag fick hemlig vän paket (ok det kom igår men hann inte hämta ut det då), filmer till Saga och hennes kusin som var försenade skulle varit med på kalaset i helgen kom så imorgon hamnar en födelsedagsfilm på brevlådan för färd till strängnäs. Sagas alla hjärtansdag prestent kom också även den en dag sen bara för jag ville spara in portokostnaden fri frakt på adlibris om man väljer b-post hon blev iaf jätteglad för boken Så gör prinsessor som vi läst innan hon somnade ikväll.
Men det var inte allt jag fick beställda saker från pysslingar på pyssel.net bland annat dom underbara alien diesen till QKen och sen en avi från Jane på scrapaddicted det är mina förhandsbeställda bazziller som är på ingång.
Årets första semla avnjöt vi idag till efterrätt, Saga vårat lilla kak-/tårtmonster åt grädden och mandelmassan och sen var hon nöjd kanongoda var dom iaf.

1 kommentar :

Sanna F sa...

Jobbigt med migrän. Hoppas du snart känner dig piggare!

Vi har också boken så gör prinsessor - den är super!