söndag, februari 04, 2007

Pysslat igen

Inspirationen har flödat i helgen 4 kort och tre tröjor (som jag målat) har jag sprutat ur mig. Tyvärr kan jag bara visa ett kort nu eftersom dom andra helst ska ges till mottagaren innan jag kan visa dom här.
Jag ber om ursäkt för det usla fotot men jag höll på att glömma att fota kortet innan vi skulle iväg på "döloppet" (Sagas ord för bröllop), Saga skulle varit med framme som brudnäbb men både hon och övriga barn som skulle vara med föll på mållinjen och stannade i kyrkbänken.
Ett foto på Saga iklädd finklänningen bidrar jag också med.


2 kommentarer :

Anonym sa...

Åh så romantiskt. Gillar kortet massor!
Allt bra med dig??

Kramiz

Sanna F sa...

Vilket super vackert kort!
Och vad söt Saga är i den fina klänningen! Det kan ju bli riktigt läskigt att stå där framme i kyrkan när alla tittar. Jag förstår att barnen inte vågade!