torsdag, februari 01, 2007

Sjukt igen

Dags för en ny förkylning igen, förhoppningsvis inte lika långdragen som den innan/under jul. Saga har varit hemma hela veckan ja i måndags var hon ledig men sen har hon varit sjuk, det jobbiga är att hon fortfarande blir sämre antagligen hade hon kunnat gå tisdag och onsdag men vi tyckte hon lika gärna kunde vara hemma men nu har hon lite feber, näsan rinner och hon sover oroligt (hon vill alltid sova på soffan när hon är sjuk för hon tycker det är så otäckt att sova i sängen när hon hostar (efter ett par missöden när hon kräkts slem) vilket gör att jag inte sovit så speciellt bra under veckan. Just nu sover hon iaf i sin säng och jag hoppas hon ska sova hela natten.

Borde fixa ett par kort och sen har jag några foton som jag bara vill scrappa men orken har inte infunnit sig den här veckan imorgon kanske jag orkar ta tag i korten iaf.

1 kommentar :

Pihlina sa...

Jobbigt! Hoppas Saga mår bättre idag.
Många sjuka små barn i alla bloggar nu... datavirus tror jag.