lördag, januari 05, 2013

Gott nytt år!

Nytt år utan några offentliga löften dom håller jag för mig själv kanske berättar jag senare vad mina löften/mål var men än så länge får dom vara hemliga. Första dagarna av det nya året har inneburit massa bebisgos, först fick vi träffa 6 veckor gamla brorsonen Xandor och sen var vi hem till en kompis som har 2 veckor gamla Isabel ljuvliga bebisar båda två. Bebissuget blir stort när man får mysa bebisar.

Dotterns rum börjar bli klart nu är det möbelmontering och inredning kvar och så lite målning av lister. Någon dag till tar det nog innan det blir klart.

Spännande att se om nya året innebär mer pyssel än förra det borde ju inte vara speciellt svårt med tanke på all pysseltorka som det varit här hemma.

Böcker kommer jag fortsätta läsa och betygsätta även i år.


Inga kommentarer :