lördag, januari 04, 2014

Nytt år nya möjligheter

Så var 2013 slut och vi är några dagar in på 2014, god fortsättning till er alla!
Under 2013 hamnade jag och stannade i en pysselkoma och fick inte mycket pysslat alls, något kort då och då och någon tavla blev det inte mer. Bloggen gick från pysselblogg till bokblogg men under 2014 hoppas jag bloggen ska innehålla både och, jag börjar med Project Life är tanken en blandning mellan scrappandet och vanligt fotoalbum kan man säga tänkte jobba veckovis i första hand sen får vi se var det hamnar. Läsa kommer jag fortsätta med och jag fortsätter betygsätta böckerna jag läser här inne.

Jag hoppas på att 2014 ska bli året vi inte åker på alla sjukdomar som passerar oss tror vi haft förkylningar och maginfluensor så det räcker i flera år senaste året.


Inga kommentarer :