fredag, februari 03, 2006

Dagarna går

Äntligen börjar det hända något, håller på att trappa ner medicinen nu ska byta medicin nästa vecka och hoppas verkligen på resultat snart börjar bli tokig på att aldrig må riktigt bra. Är sjukskriven månaden ut så jag får försöka få dagarna att gå med scrapping, borde inte vara något problem för jag är inne i ett riktigt flow nu och idéerna bara poppar upp i huvudet.
Saga är äntligen frisk igen och tillbaka på dagis som hon älskar det är skönt när man kan få henne i säng genom att säga att hon måste orka upp i tid till dagis imorgon. Hennes hyss för idag är annars att hon stod i köket och diskade och jag passade på att betala räkningar...när jag kom ut i köket var diskbänken och hon ner smetade med diskmedel, halv Yes flaskan hade hon använt.
Ska sätta mig och pula med en scrapsida här nu där jag kan lägga ut lite scrappade saker.

1 kommentar :

Anonym sa...

Halloj tjejen!

Håller tummarna för att medcinbytet ska gå bra.
Och nertrappandet med för den delen. Det kan nog vara lite knepigt skulle jag tro.
Tur att man har scrappandet i dessa stunder.
Nu ska jag ta och kika på dina vackra Lo's lite.
Kram/carola