onsdag, februari 22, 2006

Dagarna springer

Över en vecka sen sist jag skrev, Saga var hemma en hel del förra veckan så min dator tid var begränsad + att jag blir så trött av nya medicinen men det ska vara övergående. Var till läkaren i måndags är nu sjukskriven tills den 19 mars och ska träna på att gå ut om så bara tio minuter om dagen.
Idag har jag Saga hemma och hon sitter klistrad vid dvd:n det är sällan hon är så på tvn när hon är frisk nu för tiden så OS har fått vara på ganska mycket här hemma och det går ju över förväntan i resultat väg.
Jag har fått tillbaka min kamera från verkstaden och är så glad äntligen kan jag fota ordentligt igen. Pappa får ursäkta men den som gillar din "gamla" kamera bäst här hemma är Saga som gärna fotar med den och ganska bra ibland fast vi har många foton på hennes fötter också. Har framför allt saknat micro inställningen då jag har velat fota detaljbilder.
Det var lite från mig.

Inga kommentarer :