tisdag, februari 07, 2006

Dagens rapport

Dagarna går även när man är hemma och sjukskriven särskilt om man är förkyld och hellst sover halva dagarna. Trodde igår att jag fått öroninflammation men det var antagligen bara nästäppan för i morse hade jag bara lock för örat inte ont längre. Saga går på dagis på dagarna och jag har städat idag. Fick så äntligen min "nya" dator igår (sambons gamla men bra mycket bättre än min) + att vi äntligen kunde installera nya skrivaren så nu kan jag skriva ut bilder igen, färgbläcket var slut i den gamla så jag har scrappat svart/vitt dom senaste dagarna.
Imorgon kommer mina föräldrar och dom har med sig möbler från IKEA till mig (nackdelen med panikångest är att man inte kommer iväg själv) så jag ska ordna upp mina scrap-/datorsaker fint nu. Tänk om jag kan få ordning bland dom.
Nej nu ska jag ta och scrappa lite på en utmaning från Papprikas stora utmaning, idén är klar ska bara hitta papper och sånt innan jag kan börja.

Inga kommentarer :