fredag, februari 03, 2006

Jag har blivit utmanad

¤ 4 saker ¤
Fyra jobb jag haft:
* Förskollärare Gladan
* Var barnvakt som ung
* Sen tog det slut
Fyra platser jag bott på:
* Nyköping
* Liljeholmen
* Sätra
* Hägersten
Fyra tv-serier jag gillar att se på:
* CSI (framför allt Vegas heja Grissom)
* Gilmore Girls
* Sjunde himlen
* Jordan-Rättsläkare
Fyra platser jag varit på semester:
* Gotland
* Skottland
* Irland
* Zakynthos
Fyra filmer jag kan se om och om igen:
* Dirty Dancing
* Grease
* Stora Blå
* Stolthet och fördom
Fyra websiter jag besöker dagligen:
* Scrappiz
* Papprika
* AFF
* Tittar in här också
Fyra favoriträtter:
* Chicken tikka masala
* Tacos
* Paneng gai
* Flygande Jakob
Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu
* I mitt nya hem (som bara finns i fantasin ännu)
* I solen
* Usa på CHA-mässa
* I ett sommarvarmt Skottland
Fyra personer som jag vill svarar på detta:
Vem som helst som läser får svara

Inga kommentarer :