fredag, februari 22, 2008

Blir så sur på mig själv

när jag ser månadensträning, det är inte alls så mycket som det borde det har ju varit sjukstuga här hemma och när Saga och Patrik är hemma har jag svårt att komma mig för att dra fram träningscykeln. Jag får satsa på att komma igång igen nästa vecka sista chansen att få upp februari minuterna.

By the way min dator har slarvat bort en del foton och kan inte användas förens sambon försökt rädda tillbaka dom så jag sitter på Sagas inte direkt moderna laptop med usel uppkoppling så ifall någon saknar mig så vet ni var jag är.

Jag ska se om jag kom koppla in scannern alt. minneskortsläsare till datorn så jag kan vara med på helgens cc inne på pyssel.net.

Nu ska jag nog ta och scrappa klart en layout jag skrev dokumentationen till igår.

Inga kommentarer :