torsdag, februari 14, 2008

Vi är tillbaka

friska och krya, Saga har varit på dagis ett par dagar nu så magsjukan är över för denna gång. Jag har tagit fram motionscykeln igen idag oj vad jobbigt det var när man inte cyklat på en och en halv vecka men en halvtimme blev det och en halvtimmes promenad fram och tillbaka här utanför igår.

Skapat har jag gjort en del under veckan men glömde att fotografera en hel del av sakerna, dvs alla kort som dottern beställde till alla hjärtansdags hälsningar till kompisar och släktingar. Fick henne iaf att skriva en hälsning som jag fick scanna och skriva ut till dom olika korten.


Lite kort har jag gjort också ett alla hjärtansdagskort i lite annorlunda färgskala

Och av spillbitarna gjorde jag ett bokmärke till Saga, vi har börjat läsa kapitellböcker vid nattning och då måste man ju ha ett eget bokmärke.


Sen kommer ett grattiskort till Sagas kusin Cornelia som fyllde 6 i söndags.


Har lite mer som tyvärr inte kan visas än men det kommer om någon vecka eller så.

2 kommentarer :

Rednoserunpet sa...

hej
tack för at vara på mina blogg. du har ju också en fint blogg.... jag vill lära mig och skriva svenska, men det är inte så lätt . hoppas du kan läsa vad jag skriva. hälsning...
bettina

Anonym sa...

Fina kort!
Gillar bokmärket..bra ide!
Bra att ni är friska nu...magsjuka är inte kul!