måndag, februari 04, 2008

Har lite nytt som kan laddas upp

Det har varit "tävling" hos scrapaddicted med DT-plats som pris. Jag deltog med följande bidrag + En liten Olivia kortet som jag visat tidigare. Hade kunnat få till det bättre tror jag missade nämligen nästan sista inskicks dagen pga att jag tagit förgivet att det var 3 dagar till innan det var dags men jag fick ihop lite nytt och är halvnöjd. Fick inte bli DT men jag hade nog inte förväntat mig det utan det hade iså fall blivit en enorm överraskning. Nu grattar jag Sophia, Linda och Karin till DT-platsera och jag vet att ingen kommer bli besviken på deras alster.


4 kommentarer :

Anonym sa...

Tack, vad gullig du är! Jättefina alster du sökte med, boken är jättesöt!

Elina sa...

Fina saker som vanligt. Speciellt den översta lo´n fick mig att le.

Miaa sa...

Tack för kommentaren i min blogg!
Dina alster är väldigt inspirerande så hit återkommer jag gärna!
Ha en bra dag!
MVH Miaa

KarinSN sa...

Tack! du är så rar :-)