tisdag, februari 19, 2008

Mer pyssel

Först har vi ett kort (gjort efter skiss som Zarischka gjort). Kortet har en lite rolig historia det är så här att Saga åker till mormor och morfar imorgon (ok idag då) och stannar tills Torsdag, härom dagen bad hon mig skicka ett kort till henne när hon var borta och på det skulle det stå Jag älskar dig och här är kortet som läggs på brevlådan imorgon.


Sen kan jag faktiskt scrappa utan att lifta också, här är en LO med ett foto jag verkligen gillar det när Saga kastar snöbollen.

7 kommentarer :

Anonym sa...

Ops den här va ju helt underbar!

Anonym sa...

Men så gulligt kort! Supersött och så jättesnygga snöbilder. Perfekt matchade papper till bilderna också. Mina favvofärger :-)

Sanna F sa...

Gulligt kort och jätte härlig layout!!!

Anonym sa...

Tack för fina ord om min "DrömmarLO"

Kram Maria Tomar

www.paperandcoshow.it sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Åh vilken mysig sida - ljuvliga färger, och bilderna blir man ju bara så GLAD åt!

Anonym sa...

Härlig LO och ett supersött kort!