torsdag, maj 28, 2009

Idag är det regn hos mig

hur är det hos dig? Lite skönt med regn är det för då "får" man vara inne och pyssla och det måste jag idag och imorgon har en hel del projekt framför mig. Två födelsedagskort till helgens kalas, en pyssellåda som present till födelsedagsbarn M som är dagiskompis till lilla S, det var en succé förra dagiskompis kalaset så jag kör samma igen måste bara hitta en bra låda att altra, tidigare har jag kört med lådorna som man får Första Fakta böckerna från Go´boken i men dottern har nu fått alla böcker och jag har inte sparat någon låda vad jag vet, ska leta lite i gömmorna.
Sen har jag ett hemligt projekt på g som jag inte kan berätta om förens det nått mottagaren eftersom jag vet att denna läser här inne. Återkommer med det.
Nu ska jag in i Scrapkollens blogg och kolla om det finns några tävlingar som kan inspirera till korten jag ska göra. Man kan ju alltid slå två flugor i en smäll.

Inga kommentarer :