onsdag, september 11, 2013

Mitt pysslande


Någon kanske kommer in till bloggen för att se vad som pysslats ihop sen sist inte mycket som kan visas just nu men jag har börjat virka på en "Grodan" groda efter mönster som jag köpt hos Maria men än så länge har jag inte kommit speciellt långt började i somras men det var för varmt för virkning så jag läste istället.


Papperspysslet har länge legat i träda men suget börjar komma mer och mer så jag ska försöka mig på att pyssla lite med sånt snart igen.
Ett kort blev det iaf när chefen skulle sluta och flytta från stan gjorde jag detta kort.




Under vintern pysslade jag tillsammans med barnen på jobbet utifrån boken Pino ska ut och åka vi gjorde Pinos luftballong och Pinos flygplan en annan pedagog gjorde bla Pinos båt och dom olika stora båtarna.

Inga kommentarer :